Loading...

Search This Blog

Monday, March 1, 2010

battle band

...baru semalam habes battle band kat Kiy....xsangke band yang slalu aku jumpe..D'oryza jont battle kali ini...hehe...aku baru denga satu name band yang agak mantap hari tu...KEROPOK...dyorang memang mantap...sume sebaye ngan ayah aku...hahaha...skills diorang perfect...semalam aku join atas tiket burahanuddin Helmi...pihak pengurusan kolej (seorang kakak mude) punyelah kedekut nak bagi aku pinjam gitar...aku perli die aku main untuk borhan baru die bagi pinjam...eh...supportla sikit...xkesian lansong...naseb bak ade abang hisyam n sorang lagi staf pompuan separoh umo yang bek hati...bagi gak aku pinjam gitar...borhan ade studio ..tapi ktorang lath kat luar pakai duit sendirik...sedih kan?keje main muzik ni hine sangatke?,,huh...ktorang bukan nak mintak duit pon...juz nak sokongan,,,,latihan yang cukup....xtaulah ape nak jadik...hahaha