Search This Blog

Thursday, February 25, 2010

jamming

..Salam...
aku balek makan malam nie ngan amsya,Masouky,ngan kalil sekali...ktorang makan kat restoran atap nipah...Hemmm..sedap makanan kat situ...hehe..lame lagi n restoran tu dekat ngan KTm ukm bangi....entah kenepe malam nie aku rase lege dan bahagie....walopon agak penat aku g ke klass arini...sekarang nie aku tgh saving...hehe....aku dah lepas due midsem...ntah ape2 yang aku jawab..aku men entam jer...naseb baikla aku amek Form six dulu..dapatla aku remind balik untok jawab soalan2 midsem tuh...anyway...aku akan meningkat umo 21 x n aku blom ade ape2 pencapaian ...semalam ade sorang kol aku name die Rahmat...rupenye die staff muzik Ukm..katenye die nak tengok aku perform....so far aku akan cube yang terbaik and aku akan bawak dak2 ni jumpe die skali...anterenye amsaya(gitar),el badlis(bassist) ngan bulat(drummer) dak KuO...ape2 pon ni lah life aku...men muzik ari2 walopon jaoh menyimpang dari kos yang aku amek kat Ukm ni...ok....that's all/...thanx u..hehe

No comments: