Search This Blog

Sunday, February 21, 2010

ukm..
hari ini aku sampai UKM dalam pukul 4.30 petang..sampai je bilik Amaya dah bawak moto die dari rumah.Aku rase penat sangat arini.Dah lame aku x update blog aku.So,hari ini aku dah start menulis.Aku denga cite ade battle band kat kolej kiy nanti.So,dah prepare dua lagu...singapura kuala lumpur-THE TIMEs ngan CAN'T TAKE MY EYEs OF U-MUsE...aku mgken jadi vokalis ngan gitaris sebab blom jumpe lagi vokalis yang boleh bawak lagu rock...aku rindu ngan band aku yang kat Muo..dah lame x jamming ngan diorang...rase rindu meluap2 weh...so..aku aku akan tetap tingkatkan skill aku ....hari2 practise sambil makan Twisties...hehehe...

2 comments:

Helmy said...

amek aku jela tok jadi vokalis band ko.haha

Hanafi holic said...

hehe...mmg aku nak carik yang macam kau minam...