Search This Blog

Monday, March 15, 2010

berasap


hari ni aku kuyu layu dan lesu.xtau nak buat ape bile malam menjelme.mate tak terase nak katup tapi hati berdetap-detup.ntahla.kadang-kadang kene bagi chance kat diri sendiri untk berehat dan melepaskan semua rase penat kat atas katil.bile bosan aku rajin berasap.orang kate berasap ni xelok.membahayekan kesihatan katenye.tapi kadangkale kehendak xley dipakse.huhu.aku xtau ape perasaan roomate aku bile aku rajen berasap.sebab katenye die ade lelah dan terbatuk2 bile dapat cebisan asap2 aku.tapi aku kne rajin amek hati die bia die xmara n rase selese ngan aku.hehe.aku rase nak stop berasap2 nih.kate mak aku bende ni membazer.tapi atok aku kate.go On..xtaula nak ikot mane satu.bile lepak ngan atok aku selalu berasap tapi n pau asap die sebatang due.tapi depan mak aku xberani.walopon nakal kte mesti respect orang tue.hehe.

No comments: